2011. március 9., szerda

Napsugaras jó reggelt!

Mivel már mindenféle hivatalosan megerősített hírek szerint is itt a tavasz, én is összekaptam magam, és visszatértem a virtuális térbe, azaz közétek. Köszönöm a rengeteg méltatlankodást a videó- és poszthiány miatt, nagyon jól esett! Mostmár mindenféle tehcnikai eszközzel felszerelkezve fogom tudni azt a megjelenés-sűrűséget, amit nagyon megérdemeltek!
Na de bele is csapok a lecsóba, íme a kedvenc reggel-indító zenéim közül egy csokor, remélem nektek is fog segíteni a rohanásban!


Keri Hilson: Pretty girl rock
"dont hate me cause im beautiful" 
ezt szoktam dúdolni hajszárítás közben




Mike Posner: Bow chicka wow wow
ez megy egy ideje minden reggel először a fülemben amikor elindulok itthonról




NERD Hypnotize you
mozgólépcsőn facebook csekkolás közben


Martin Solveig Hello
"i just came to say hello"
miközben beérek az irodába, reménykedem, hogy tényleg csak came to say hello :)

Szép reggelt nektek, ígérem, a következő szigorúen beauty-related lesz!

Brigi



6 megjegyzés:

  1. Örülök hogy visszatértél és utólag is boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  2. Végre:) Már nagyon hiányoltalak:)

    VálaszTörlés
  3. csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz:)
    Az első dal nekem is a kedvencemmé fog asszem válni:)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Most már én is olvaslak:) Írhatnál gyakrabban is, ha időd engedi;)
    Mit dolgozol? A főiskolára jársz még?Ha nem titkos, áruld el:)

    VálaszTörlés