2011. március 20., vasárnap

Szevasz tavasz!

Azon gondolkoztam, mivel vidíthatnám fel magam ezen az álmos vasárnapi délelőttön - amit ráadásul a munkahelyemen töltök - és erre a csodálatos grafikonra bukkantam. 

































15 napos időjárás előrejelzés

Azonnal elkezdett pörögni az agyam, és átlagban olyan kifejezések jutottak eszembe mint napszemüveg, SPF, nonstop szoknyaidőszak, bikiniszezon, tavaszi tisztítókúra, piknik...
Átérzitek a helyzet súlyosságát? :)
Három másodperccel az idegösszeomlás előtt rájöttem, kivel is oszthatnám meg a 2011 spring/summer terveimet és fogadalmaimat, és amint láthatjátok, Ti vagytok a "szerencsések". 
Mivel most jó sok időm van, viszont számítógéphez vagyok kötve, következik egy jó nagy csokor post, ami talán kárpótol Titeket az eddigi eltűnésemért. Először  lássuk, hol is jártam eddig...

Az első hely ahol találkozhattok azzal, hogy nem hibernáltam magam néhány hónapra, az a Joy magazin márciusi száma, ahol is a Triumph Shape Sensation alakformáló fehérnemű fotózásán asszisztenskedtem. Ezt meg is találhatjátok az újságban, és ha nagyon örömet akartok nekem szerezni akkor jól kihajtogatjátok az oldalt, és icipici apró betűkkel ott lesz a nevem. Ez az első alkalom, hogy nyomtatásban látom, hogy dolgoztam, képzeljétek, meg is könnyeztem amikor megláttam! :) (Link magáról a termékről)

A hosszú hétvégét Varsóban töltöttem, ahova két nagyon kedves barátommal utaztam. A fiúk egy, azaz egy darab este engedélyezték, hogy elkészítsek magamnak egy vállalható sminket, amit itt többé-kevésbé láthattok:
Nem a legelőnyösebb, de a fotósnak a régi MacBook volt a lényeg:)
Ha megszerzem végre a lámpákat és látni is fogtok valamit a videóimból, elkészítem nektek a no.1. Varsói partisminkemet, mert amúgy sikere volt...

Épp Kopernikusz ölében ülök, és igen, úgy nézek ki mint akit felakasztottak, de a tériszonyom leküzdése miatt MUSZÁJ voltam felmászni!

Ezenkívül ezerrel készülök a tavaszra, gardrób- és sminkszett-frissítés, méregtelenítés-sportolás, egészséges táplálkozás, meg mindenféle csudijó dolog területén, úgyhogy ezekről is érkeznek majd a tudósítások. 

Ti is hogyan készültök kívül-belül-fejben a várva-várt jó időre?

Legyen csodálatos napotok!

Puszillak Titeket!

3 megjegyzés:

  1. Üdv újra itthon, Brigi!:)
    Ez a grafikon megmelengette a szívemet:)
    Azt hiszem, egy rugóra jár az agyunk, én spec. hatalmas szoknya/szandál/papucs vásárlásba kezdtem:S:D
    Bár kisebb infarktusom van a bőröm állapota miatt, sztem még soha nem voltam ilyen fehér:D
    Az utolsó kép nagyon lazaa! Jut eszembe, Fanni mikor debütál? Várom őt is nagyon:)

    Repesve várom a videókat:) Puszii

    VálaszTörlés
  2. Szia! Még csak nemrég találtam a blogodra és a youtube-os videókra, de mostmár biztos követni fogom :)
    És ha lehet ilyet kérni....: Nem akarod egy videóban megmutatni, hogy hogyan készítesz olyan szürkés-kékes szemsminket, mint itt a számítógép előtt ülős képeden? Nekem hasonló arcfeléptésem van és szemem, mint neked, de nekem az iylen mindig kicsinyíti a szemem, úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok. ((köszi))

    VálaszTörlés