2011. március 27., vasárnap

Sminktanfolyam sneak peak

Mostanában néhányan önéletrajzi ihletésű postokat kértetek tőlem, úgymint
  1. Miért hagytam ott a főiskolát
  2. Hol dolgoztam illetve hol mondtam fel
  3. Meséljem el egy napomat
  4. Minden lehetséges adat a sminksulimról.
Ígérem, igyekszem úgy válaszolni, hogy az mindenkinek jó legyen, és nagyon meghat, hogy ennyire érdeklődtök szerény személyem iránt is, s nem csak a makeup skilleim vonzanak titeket az oldalainkra. 
Tehát most egy kis fotómontázs következik a legutóbbi sminktanfolyam órán készített munkáimról, gyönyörűséges modelleim bemutatásában! (Végre láthatjátok Fanniiiit! :))

A teli szemsmink elkészítését gyakoroltam, ami úgy néz ki, hogy egy színt felviszünk a teljes mozgó szemhéjra a mélyítővonalig, majd ott szépen elsatírozzuk esetleg másik, azonos színcsaládba tartozó szín segítségével. A lila még könnyű volt, de a feketével megszenvedtem ám rendesen! :)

Trárátátáttáttááá itt van Fanni:



Itt pedig Dóri:








Elnézést, szerintem ezen úgy nézek ki mint egy teve, dehát úgyse én vagyok a lényeg:)


Remélem tetszett nektek ez a kis betekintő, és ígérem, valamilyen formában minden kérdésetekre válaszolni fogok, de nem akarom a fősulit se szidni azért mert számomra nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, se a munkahelyemet mert abszolút imádtam. Szóval értitek, hogy ez kicsit macerás téma. A sminksuliról jön post, videó meg minden amit akartök, csak előbb egyeztetnem kell Renivel, a sminkmesteremmel.

Legyen gyönyörű vasárnapotok, és nagyon szép hetetek!

Puszillak titeket!

B

3 megjegyzés:

  1. Az a lila, ami Dórin van, az szuper lett, lehet meg is próbálom :)

    VálaszTörlés
  2. Szia kedves Brigi! Én azt szeretném megkérdezni, hogy hogy vált be a sminkes suli. Bár látom, hogy az nagyon jól megy. ;) Azért érdekelne, mert pontosan mostanában adódott a lehetőség, hogy én is járhassak ilyen iskolába. Szerinted van reális esélyem ezen a területen, ha belevágok? Bár gondolom, ez nagyon sok mindentől függ... Főleg a kitartásomtól. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia, Barbi!
    Nemrég bukkantam rá a vidijeidre a youtube-on, és kezdtem követni a blogodat.Nagyon szupi, és rengeteg tippedenek vettem már hasznát.Nagyon kösziii, így ismeretlenül is! :) Gratulálok a bloghoz és a videokhoz is! Mindig feldobják a napomat, olyan kis cuki vagy! :)
    Lenne egy kérdésem. Mivel a sminkeléssel kapcsolatos, azért is ehhez a bejegyzésedhez írom.Tervezem, hogy karácsony után megveszem az első ecsetkészletemet.Úgy gondoltam, hogy a Vateráról fogom megrendelni.Egy 32-darabos MAC ecsetkészletről lenne szó. Viszont ahogy a képeket elnéztem az aukciók alatt,az ecsetek kisebbek, mint amiket a videoidban láttam...ez azt a kérdést vetette fel bennem, hogy vajon eredetiek lehetnek-e...Viszont sorszámozottak, és eredeti MAC bőr ecsettartóban vannak. Esetleg tudnál valami tanácsot adni, hogy érdemes lenne-e megrendelnem, vagy sem?
    Előre is nagyon -nagyon köszii! :):) Puszi

    VálaszTörlés