2011. március 9., szerda

Illamasqua térdre borulunk előtted

Szerintem beszéljenek a képek!





Eszméletlen csudijó, nem?
Oké, hogy én geek vagyok, de akkor sem szoktam ok nélkül másfél órán keresztül egy anyagot bámulni. Illamasqua, köszönöm, hogy ez a rekord is megdőlhetett! 
A Toxic Nature névre hallgató kollekcióról van szó, ami amúgy önmagában a termékek miatt semmi különös - majd azért a post végén egy-két szóban megemlékezek róluk is. Nade ezek a képek! Egy varázslatos és veszélyes, harsány mesebirodalomba kalauzolnak minket, ahol csak úgy repkednek a crease cut-ok és a kontúrvonalak! Ezeken a képeken gyönyörűen látszik, miként lehet bárkinek az arcát a felismerhetetlenségig megváltoztatni. Az első képen figyeljetek a gyönyörű pirosításra - tudom, hogy mindenkinek a szem vonja magára a figyelmet, de az ördög a részletekben rejlik:) Nézzétek, milyen szép hangsúlyos highlightot kapott az orca belső fele, és hogy mennyire látványosan van kontúrozva a modell orra! A majdnem komplementerszíneket ütköztető crease cut szerintem az egyik legalkalmasabb módszer amúgy is a szemforma optikai változtatására, de itt természetesen az alaptrükkre rátettek 8 lapáttal, amikor egy hideg-meleg, sötét-világos színpárt alkalmaztak, amelyek mellesleg baromi trendik lesznek a tavaszi-nyári kifutókon. Az megint csak a drámaiságot fokozza, hogy a két színt még egyértelműbben elválasztották egy fekete tusvonallal. 

Folyt köv. mert már nem bírok értelmeseket írni a fáradtságtól:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése