2011. március 21., hétfő

Sziasztok, sziasztok!

Elérkezett az idő, hogy bemutatkozzak, Fanni vagyok és divatfüggő!
Azért vártam eddig a „debütálással”, mert meg kellett szilárdítanom magamban is azokat a dolgokat, amelyeket meg szeretnék osztani majd veletek! Úgy érzem, hogy ez mostanra sikerült is, úgyhogy belevághatunk!

Tehát ez a bizonyos dolog, amit szeretnék sugallni a bejegyzéseimmel nem más, minthogy a divat és a stílus bennetek rejlik. Csupán annyi a dolgunk, hogy ezt előhozzuk! Én ebben szeretnék segíteni, persze csak ha ti is szeretnétek. Ahhoz, hogy stílusosak legyünk nem feltétlenül kellenek a méregdrága ruhák, táskák és cipők.  Megmondom miért! Mert ezek a holmik önmagukban nem érnek semmit! A viselőjüktől válnak igazán divatossá, tehát a lényeg hogy jóban kell lennünk önmagunkkal ahhoz, hogy igazán üdék és sugárzóak legyünk. Ha ezt már megy, akkor jöhetnek a trendek! Némi útmutatással felvehetjük még azokat a ruhadarabokat is, amik talán csak nekünk tetszenek igazán, még akkor is, ha azok éppen nem szerepeltek a legutolsó new yorki vagy párizsi divathét kifutóin! Persze nem lennék teljesen hiteles, ha nem vallanám be nektek, hogy én magam is odáig vagyok a vezető divatmárkák kollekcióiért. Tehát bevallom. Ezért igyekszem majd írni mindig a legújabb trendekről, kollekciókról is. De ez nem azért lesz, mert azt akarom majd sugallni nektek, hogy ha ezeket nem veszitek meg eláshatjátok magatokat a föld alá, hanem csakis azért, mert SZERETJÜK a ruhákat, a cipőket, a táskákat, az öveket, a sálakat, és még sorolhatnám mi mindent, szeretünk véleményt alkotni róluk és szeretjük kiválogatni a saját stílusunkhoz illő darabokat.
Legalábbis én így vagyok ezzel. Szeretem az öltözködésemmel kifejezni a pillanatnyi kedvemet, hangulatomat. Az úgynevezett titok abban van, hogy bármi legyen is rajtam tudom, hogy azt én válogattam össze, tudom, hogy miért pont azt válogattam össze, és ezáltal jól érzem benne magam, mert tükrözi azt, aki vagyok, és azt, amilyen kedvem van épp.

Kíváncsian várom véleményeteket az első bejegyzésem tartalmáról!

Legyetek jók, puszi nektek!

4 megjegyzés:

  1. Én örülök, hogy ilyen vonala is lesz a blognak, remélem lesznek outfites posztjaid is, azokért oda vagyok. :) Ja és néha jöhetnének plus size kollekciók, vagy a te elképzeléseidet is megoszthatnád ilyen alakra, annak hipiszupi módon örcsikéznék. :D

    VálaszTörlés
  2. Jaj, Fanni, de örülök, hogy megérkeztél!:) Nagyon kíváncsi vagyok az elképzeléseidre, azt hiszem ti így ketten a kedvenceim közé fogtok tartozni:)

    Én is örülnék, ha a divatot, hogy is mondjam, "közelebb hoznád" majd outfites postokkal. Hajrá, hajrá és remélem, közös videókat is látunk majd idővel!:)

    Puszii

    VálaszTörlés
  3. Szia Fanni! Örülök neked én is nagyon várom a bejegyzéseidet. Nagyon jó kis blog lesz ez :)

    VálaszTörlés