2011. március 24., csütörtök

Cipőtippek szoknyához

Sziasztok!

Érkezett hozzám egy kérés, aminek nagyon örültem, és rögtön el is kezdtem gondolkodni rajta.
Egyik olvasónk kérése az volt, hogy ajánljak cipő tippeket szoknyához, ugyanis a magas sarkú kényelmetlen számára és a babacipellőt pedig nem részesíti előnyben.
Nos, ebben az esetben én azt tudom javasolni, hogy mivel jön a jó idő, érdemes beszerezni egy tavaszi boka csizmát, ami mindenhez megy, (ez lehet egy egyszerű szabású barna esetleg más univerzális színű kis csizma) abban az esetben, ha szereted a csizmákat! Most a bakancsok is hódítanak és egy percig se ciki szoknyával hordani őket! Ha valakinek belefér a stílusába, akkor vékony anyagú pamut térd zoknit is vehet alá, amit, le tűröget. Nekem iszonyatosan tetszik ez a viselet! Ezeken kívül nagyon-nagyon divatosak a félcipők is, amik szintén jól mutatnak szoknyával. Na és persze ott vannak az egyre kevesebb pántból álló szandálok is, amik idén nyáron is divatosak lesznek! 
Ami viszont a legfontosabb, hogy olyan cipővel hord a szoknyáidat, amivel neked a legjobban tetszik! 
Remélem, hogy tudtam kicsit segíteni és ezen túl nem porosodnak majd a szoknyák a szekrényben!
Puszi nektek!
F

Bokacsizma Pull and Bear

Bakancs Pull and Bear

Hasított bőr félcipő Pull and Bear

Szandál Zara


8 megjegyzés:

  1. Jaj, Fanni imádlaaak!!!
    Egy ilyen csizmát beszerzek tuti:)
    A Pull and Bear cipőhöz hasonlók nagyon tetszettek eddig is, de nem gondoltam, h szoknyához is megy. Azt hittem, mivel ez egy maszkulin stílus, ezért csak nadrághoz jó.
    Köszi szépen!!!:)Puszii

    VálaszTörlés
  2. Annyit még kérdeznék, ha már így szóba hoztad a térdzoknit, h szted így nem gáz hordani?
    http://borsa.hu/nadrag_nelkul/20110124
    Konkrétan az esernyős lányra gondoltam:)
    És ha jó, akkor szted mi az amire figyeljünk, h ne legyen közönséges?
    Köszi, ez ne hari, h ennyire zaklatlak:D
    Puszii

    VálaszTörlés
  3. Sziaa, nem abszolút nem gáz! Én is vettem már így fel fekete hosszú zoknit fekete magassarkúhoz :)Na most ha te például nem magas sarkúhoz vennéd fel akkor sincs semmi, mert csizmához is megy de akkor kicsit azért le kell tűrni, hogy ne legyen akkora a kontraszt a hosszú zokni és a rövid boka csizma között!
    Ez a viselet nem nagyon tud közönségessé válni! :)
    Arra figyelj hogy mivel ezek a zoknik vagy pamutból vagy nagyon vékony kötött anyagból készülnek, ezért ne nagyon kombináld olyan anyagokkal amikhez nem illik! De feltételezem ezt nem tennéd :)
    Bátran kérdezz te is, és bárki más is akinek van kérdése, én ennek csak örülök!
    Puszi neked!
    F

    VálaszTörlés
  4. Okéé, köszi szépen, azt hiszem, rendszeres kérdező leszek:D:D Puszii

    VálaszTörlés
  5. Szia Fanni! Nekem is van cipős kérdésem. Szeretnék egy olyan cipőt, amit így tavasszal-ősszel lehet hordani mikor esik az eső, és jó munkába menni is, szóval nem a gumicsizma kategória, de előny ha lapos talpú. Tudom, sok a kritérium :)

    VálaszTörlés
  6. Szia, remélem nem baj ha ide írom neked a tippemet! :)
    Szóval én bőr cipőt ajánlok neked,mivel az nem ázik be, nagyon nagyon kényelmes,sok mindenhez fel lehet venni és mert én imádom a bőr dolgokat;)ugyanis a bőr táskák cipők övek mindig igényességet és magabiztosságot sugároznak. Tehát azok közül a cipők közül amiket feltettem ott van az a félcipő, és én olyasmit ajánlanék neked csak bőr változatban! Persze csak ha tetszik!? Ha nem a te stílusod írj és kitalálok valami mást!
    Puszi neked
    F

    VálaszTörlés
  7. Szia Fanni! Megint én:D:D
    A mai nap láttam egy leányzót, hát elég furán felöltözve, és eszembe jutott, hogy hátha van kedved írni egy olyan listát, ami szerinted divatbaki/bűn. Itt most nem az olyan banális dolgokra lennék kíváncsi, ami egyértelműen szörnyű, pl. a szilikonpánt, meg a melegítő magassarkúval(:D), hanem ami divat lett, és neked kifejezetten nem tetszik, vagy amit sokszor látsz az utcán és brrr... Szóval egy kicsit aktuálisabbat, mint a közhelyek, amik minden csajos oldalon ott vannak.
    Jaigen, és feltehetnél (persze csak ha úgy gondolod:) outfiteket is magadról, h hogy mész ide/oda/amoda. Kíváncsi lennék, milyen a stílusod, merthogy naprakész vagy, az már az eddigiekből is látszik:)
    Sok puszii

    VálaszTörlés
  8. Szia,:)
    Tervezek írni ezekről a szerintem szörnyű dolgokról és fogok is csak még nem állt össze teljesen. Annyira jó, hogy kíváncsi vagy rám, rendben csinálok majd olyat is köszi az ötletet. Ja és mától péntekig minden nap megosztok egy egy hozzám közel álló outfitet (amit én csináltam) szóval ezekből is tükröződni fog az, hogy mit is tartok igazán menőnek napjainkban!:) Terjeszd az igéét!
    Puszi neked
    F

    VálaszTörlés