2011. január 5., szerda

Cruelty free

Sziasztok!

A makeuplazaról szóló bejegyzés kapcsán felmerült bennem valami. Oké, hogy most talán kiszélesedik a világ, és bármelyik sminkterméket megkaphatjuk különösebb utánajárás és erőfeszítés nélkül, de ez a csodálatos dolog sajnos rejthet veszélyeket is magában. Így, hogy egy csomó, számunkra effektíve ismeretlen gyártó termékei kerülhetnek a kis mancsaink közé, előfordulhat, hogy az örömtől megrészegülve elfelejtünk bizonyos elveket szem előtt tartani.
Tehát mindenféle ideológiai háttér nélkül szeretnék közzétenni egy korántsem teljes, azonban szerintem mégis hasznos listát, amely segíthet eligazodni a cruelty free, bio és satöbbi satöbbi termékek között, azoknak, akik ezt fontosnak tartják. A lista magját a pixiwoo.blogspot.com - ot működtető fantasztikusan tehetséges és lelkiismeretes Sam és Nic gyűjtése képezi, a teljes bejegyzést itt megtekinthetitek.
Jó böngészést!

Tehát íme azon termékek egy része, amit teljes lelki nyugalommal kenhettek a pofitokra:
Igyekeztem olyanokat betenni, amik pl a makeuplaza miatt hamarosan elérhetőek lesznek!


e.l.f
Illamasqua
Chanel
MAC
Estee Lauder
Clinique
Dior
Bobbi Brown
Avon
Barry M
Smashbox
Laura Mercier
OCC
Bourjois
Sleek Makeup
Too Faced
Urban Decay
Makeup Forever

És akkor a kétséges márkák (macerás, mert valahol egyszerűen nincs adat az állatkísérletekről, valamelyiknél csak bizonyos termékek ilyenek, a lényeg, hogy ezek a márkák nem zárkóznak el kategorikusan az ilyen "csúnya" dolgok elől):

Benefit
L'Oréal
Rimmel
Maybelline
Max Factor
Lancome

Fontos, hogy ezzel a bejegyzéssel nem szeretnék állatvédő-vegán bla bla vitát gerjeszteni, senkinek az érzéseit sem célom megbántani, és szándékosan nem írok magánvéleményt, maximálisan az objektivitásra törekszem. Természetesen Titeket a kommentekben ez semmire sem kötelez, sőt, nagyon szívesen olvasnám erről a véleményeteket!

Puszillak Titeket!
Brigi

10 megjegyzés:

  1. Cruelty free. Csudijó, hogy posztolsz róla, én is tartom magam a listámhoz. :)

    VálaszTörlés
  2. Szió!
    Úgy örülök, hogy végre blogot nyitottál, rendszeresen nézem youtubeon a videóidat, imádom őket!Te vagy a legaranyosabb és legcukibb sminkblogos az egész világon!
    Úgyhogy ha majd valamit nem értek és nem tudok, akkor ide fogok jönni:)
    puszii

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nem a témához tartozik, de lenne egy kérdésem: Vettél már olyan Garnier arcbarnítót, amit az egyik videódban mutattál? Mert már sok helyen kerestem, de nem találom... és lassan beleolvadhatnék egy havas tájba:S:D

    pusziözön:)

    VálaszTörlés
  4. Nem vettem mostanában:S Tudod hol próbáld meg? Auchanban és Tescoban meglepő módon néha szoktam látni, ha minden kötél szakad, de majd én is figyelni fogok!
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Sziómió! Nem találtam még..

    Úgy örülök, hogy rádtaláltam, annyira egyedien írsz meg beszélsz ezekről a dolgokról, nem láttam még lányt videón, aki ennyire magát adta volna, mint te:)
    Mikor lesz BrigiFanni fashion-smink show?:D
    pussz

    VálaszTörlés
  6. Nem néztem ezeknek még utána, de nagyon elgondolkodtató. Imádom az állatokat, és ezek után nem biztos hogy megveszek egy max factor szempillaspirált...:(

    VálaszTörlés
  7. Díjat ajánlottam neked, tudj meg többet a blogomon.
    http://bya13girl.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  8. A NYX is Cruelty free. Szerencsére! A szívem szakadna meg, ha nem így lenne. :)

    VálaszTörlés
  9. Én úgy vagyok ezzel, hogy akkor sem mondok le bizonyos márkákról, ha állatkísérleteket végeznek. Nem is értem, miért lenne jobb szegény kis patkányoknak, nyusziknak, bárminek, az, hogy én nem veszem meg. Megveszi valaki más. Ezeket a nagy cégeket nem hatja meg, ha nem vásárolsz a cuccaikból, nem fogják leállítani az állatkísérleteket ennyitől.

    VálaszTörlés