2011. január 3., hétfő


Sziasztok!

Szeretnék megosztani Veletek egy olyan hírt, ami alapjaiban fogja megváltoztatni az egész blogomat illetve YouTube csatornámat. Ugyanis, képzeljétek el, néhány hónapos rábeszélés után az egyik legjobb barátnőm, Fanni végre beadta a derekát és elvállalta, hogy társszerzőként bekapcsolódik abba, amit én elkezdtem.
Sokan érdeklődtetek nálam divattippek, vagy bármilyen divattal kapcsolatos dolog iránt. Azonban sajnos amennyire sminkbolod vagyok, annyira nem értek az ilyesmihez, és komoly erőfeszítésekbe telik normálisan felöltöznöm reggelente. Ezért olyan esetekben, amikor tényleg jól kell kinéznem valahova, mindig Fanni tanácsát kérem, aki ilyen téren (is) istenáldotta tehetség. Veleszületett érzéke van minden ruha, kiegészítő és egészében vett megjelenés kialakításásra, és higgyétek el nekem, még sosem fogott mellé!
Ezért arra gondoltunk, hogy nagyon izgalmas lenne a kettőnk világát összeolvasztani, hiszen így sokkal bővebb területen tudunk Nektek tanácsokat adni.
A sors iróniája, hogy amíg én egyáltalán nem értek a divathoz, addig Fanni azt hiszi, hogy nem tud sminkelni, így egymástól is minden nap nagyon sokat tanulunk.
Ahhoz, hogy egy kicsit jobban megismerjetek minket, elmesélem, hogyan találkoztunk.
Első témánk természetesen az öltözködés meg a sminkelés volt, na meg mindkettőnk akkori nagy mániája, a körmünk! Miután jó hangulatban elfogyasztottunk néhány koktélt, én közöltem Fannival, hogy jártam modelltáborba, mire ő bejelentette: Brigi, én meg MODELL vagyok. Azóta ez a közös becenevünk, tudjuk, hogy egyenlőre ez csak számunkra vicces, de majd egyszer talán eljátsszuk a jelenetet az egyik videónkban!
Tehát ezek után kérlek Titeket, hogy show her some love, köszöntsétek szeretettel, mert eszméletlenül kedves, vicces, és nagyon segítőkész bármilyen témában, amiben csak megkeresitek őt!

Puszillak Titeket, sziasztok!

3 megjegyzés: