2011. január 4., kedd

Makeup-pláza

Juhúúúú, nyálcsorgatás, ujjtördelés, izgalmas várakozás!

Megnyílt (amúgy már egy ideje) a makeup-mennyország, igaz, egyenlőre csak a kulcslyukon leshetünk be, de ez is ígéretes kezdet, nem igaz?
Gyakorlatilag arról van szó, hogy Coastal Scents termékeket már minimális angoltudás és dombornyomott bankkártya NÉLKÜL is be lehet szerezni az interneten kicsiny hazánkban, házhozszállítással, díszcsomagolással, meg a kiskutya fülével együtt. A "várható termékek listája" a fizetésem azonnali elköltésére csábít, sőt, mikor megláttam ilyen kijelentéseket:
Nars Orgasm blush: 0 Ft
Benefit Hoola Bronzer: 0 Ft
Nem is folytatom tovább a felsorolást, mert agyérgörcsöt kapunk mindannyian. Az a sajnálatos magyarázat ezekre az álombéli árakra, hogy egyenlőre csak a képük szerepel a makeupplaza oldalán, de magát a színes illatos gyönyörűséget nem lehet megkaparintani, legalábbis ezen a webáruházon keresztül nem.
Írtam nekik egy e-mailt, megkérdeztem, hogy mikor is várható a többi termék elérhetősége, és azt a villámgyors választ kaptam, hogy 2011 folyamán tervezik őket bevezetni, ami már igencsak kecsegtető, igaz?
Szóval, köszönjük, makeupplaza, keresztbetett ujjakkal szurkolunk a sminktermékek mielőbbi behozásáért, háromszoros hurrá!

Az oldal jelenlegi gyakorlati használata:

A megrendelés nyilvánvalóan interneten keresztül történik, 9 pontot követve, amit a www.makeuplaza.com/hu/content/menu_122/vasarlasi-feltetelek linkre kattintva tekinthettek meg.

A csomagküldés ártáblázata itt látható:
www.makeuplaza.com/hu/content/menu_153/szallitasi-es-fizetesi-feltetelek#szallitasi-tablazat

Jelenleg a Coastal Scents termékek érhetők el, a híres cég leginkább palettáiról ismert, gyorsan meg is mutatok néhányat!
88 Warm Palette / meleg színek, 6.500 Ft
Fél életre elegendő szín csodás füstös szemek, visszafogottabb sminkek készítéséhez.

88 Szemhéjpúder Paletta, 5.500 Ft
Csodálatos, a szivárvány színeiben pompázó paletta, amely elengedhetetlen minden komolyabb sminkkészletből.


Metal Mania Palette, 6.300 Ft
Az extrém és visszafogott hatás egyaránt elérhető ezekkel a fémesen csillogó színekkel.

88 and 88 Ultra Shimmer / csillogós, 5.600 Ft
Az Ultra Shimmer Palette gyönyörűen csillogó színei bármilyen sminket feldobnak.

Prisme Palette, 6.900 Ft
Végül pedig az én kedvencem, az új Prisme Palette. Próbáljátok ki a színeket vizesen is, akkor még ennél is intenzívebbek!

A képek a www.coastalscents.com-ról valók!

Természetesen kaphatóak rúzs-paletták, pirosító és korrektorpaletták, zselés szemhéjtusok, mono-szemhéjpúderek, meg minden mi szem-szájnak ingere, de egy élet is kevés lenne mindet felsorolni, így inkább linkelek! :)

Itt megtaláljátok az eredeti honlapot, jó kis akciók szoktak lenni, néha lehet, hogy érdemesebb innen rendelni, ezért vessetek rá egy pillantást mielőtt beruháznátok!

Ez pedig a makeupplaza Coastal Scents-el foglalkozó része.

Általános konklúzióként pedig: a Coastal Scents szemhéjpúder-palettái világszerte elismertek laikus, és egyre inkább profi sminkes körökben is. Igaz, hogy méretben meg sem közelítenek mondjuk egy Bourjois szemhéjpúdert, viszont azt is kétlem, hogy valaki minden nap hupililára festené a szemét. Ám ha ez a probléma mégis felmerülne, máris ott vannak a mono szemhéjpúderek, és tádááám! Tehát mindezek alapján csakis ajánlani tudom nektek ezeket a végeredményben olcsó, és rendkívül mókás palettákat!

Kellemes böngészést, esetleg jó vásárlást, és ha megjön a fizum, láthattok majd csudaszép színes sminkvideókat!
Ötletek?

Puszillak Titeket!

Brigi








6 megjegyzés:

  1. Nekem már van tőlöük 88-as matt palettám, bár nem én rendeltem, hanem párom karácsonyra, de azt mondta, h két nap múlva jött a postás a csomaggal...de ő nyitáskor rendelt, azóta rendesen kifosztották őket. én 30-án rendeltem ecseteket, jött a visszaigazoló mail, h 1-20 munkanap...szóval most tűkön ülök, lesem a postást, h mikor jön a szép ecsetkéimmel. Az új ecsettartó már megvan, csak tele kell pakolni:) És végre teljes lesz az ecsetkészletem:)

    VálaszTörlés
  2. Egyébként nem találtam még olyan képet, ami hűen vissza tudta volna adni a színeket. Alapvetően nem szeretem a rózsaszínt, de egy ideje keresem az inspirációt egy rózsaszín sminkhet, mert ezeket ki kell próbálni.
    Mikor megláttam a palettát, szerintem fél órán keresztül biztos gyönyörködtem benne, és majdnem a sírás kerülgetett.:)
    De annyit lehetne erről áradozni, hogy sose lenne vége:)

    VálaszTörlés
  3. Az áradozást nekem is vissza kellett fognom, de így is elég terjengősre sikerült:) Hiába, a sminkőrültek érzik ezt...

    VálaszTörlés
  4. Én is nemrég rendeltem tőlük, bár nem szemhéjfesték palettát, hanem korrektort, a 15 darabosat. Kb. két hét még, mire megjön... úgy várom már, nagyon remélem, hogy jók lesznek. Még egy korrektor ecsetet kéne levadásznom hozzá, mert eddig az ujjaimat használtam, de a palettának szeretném megadni a tiszteletet:D

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Én nem tudom eldönteni , hogy melyik palettát rendeljem meg...nagyon tetszik a szivárványos is de mivel elég élénk kék a szemem ezért elég kötött szineket használok.....leginkább sötéteket( fekete,szürke, barna, ezüst, esetleg fehér v pezsgőszín)....úghogy szerintem én a sötétebb színeket tartalmazó paletta mellett döntök.
    Ti Mit gondoltok?:)

    VálaszTörlés