2010. december 26., vasárnap

Karácsonyi kollekciók

CHANEL

A 2010-es karácsonyi kollekciók közül nekem talán a Chanel néhány terméke tetszett a legjobban. Színvilágban főleg a pink és a barnás árnyalatok jellemzik a kollekciót, lehet találgatni, vajon nekem melyik áll közelebb a szívemhez:)



Kicsit részletesebben:

Tweed Fuchsia Blush

Charming / Pleasing / Pink Pulsion

Pulsion

Splash


Nyilván ezek a high-end termékek igazából nem szerepeltek a karácsonyi kívánságlistámon, mégis úgy gondolom, azért nem árt tisztában lenni az aktuális trendekkel. A Chanelnél ami engem mindig elbűvöl, azok igazából a körömlakkok, hiszen mindig olyan csodálatos és új színekkel, esetleg finish-ekkel tudnak elkápráztatni minket!





6 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon szépek! :) Nálam ez úgy van, hogy megnézem a high-end cuccokból azt, ami megfog, aztán megkeresem valami olcsóbb árkategóriában. Általában sikerül is, 1-2 árnyalat (és pár 10 ezer ft :D) különbséggel, mint pl. te az Astor körömlakkal. :D Erre van keret csóró egyetemistaként! :D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez nem az árról szól igazán, hanem arról, hogy mennyi pénzért mit kapsz. Előfordult már, hogy a drágább termék nem vált be annyira jól, klasszikus példa a Clinique és a L'Oréal szemfestéklemosói:)

    VálaszTörlés
  3. Sziaaa.Tanácsért fordulok hozzád.:) A karácsonyfa alatt volt egy Chanel bouble perfection fluide alapozó is. Van róla tapasztalatod? Illetve érdemes lenne vennem hozzá alapozó ecsetet? ilyen kis kiöntős üvegben van. Eddig csak pumpás alapozókat vettem magamnak, ezeket szerettem kézzel elkenni, az alapozóecset vásárlás valahogy eddig kimaradt.köszi előre is. puszi.:)

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Én személyesen még nem találkoztam vele, de jó néhány rewiev-t elolvastam, és a következőkre jutottam:
    a Chanel Double Perfection Fluid közepes fedésű, púderesen száradó alapozó, mellesleg mindenki ódákat zeng róla:) Szerintem nyugodtan felteheted kézzel, ami egyedül problémát okozhat az a mennyiség óvatos kitöltése, mert ugye az öntögetős üveg nem a legpraktikusabb... Ha azonban mindenképpen ecsetet szeretnél, tudd, hogy azzal tovább tart, és picit macerásabb is a művelet. Én laposecsetet javasolnék, amit meg tudsz venni a Bőszecsetnél, MAC-ben, Clinique-ben...
    Remélem tudtam segíteni:)

    VálaszTörlés
  5. az a pirosító...szerelembe estem *-*

    VálaszTörlés